Battlerite: 1.5.2 Yaması


  • Geek

    Yarın gelecek olan yamanın bildiri gönderis şöyle yayınlandı;

    1.5.2 yaması, 25 Nisan Merkezi Avrupa Yaz Saati uygulaması ile saat sabah 9'da yayınlanacaktır. 2 saat güncelleme süresi olması planlanmıştır.

    Genel Güncellemeler

    • " Creepy " sandıklar ve " Spooky " sandıklar satın alımdan kaldırılacaktır.
    • Creepy aksesuarların jeton ile alımı kaldırılacaktır.
    • Hesap seviyelerinde yaşanan artışlar tekrardan gümüş sandıklarla ödüllendirilecektir.
    • Ulric sandıkları ve paketleri satın alımdan kaldırılacaktır.

    Sesler

    • Genel standarlara oranla düşük olan oyun sesleri yükseltilecek.
    • Bazı karakterlerin pozlarında yaşanan ses sorunları düzeltilecektir.

    0_1524581121938_28ccb50e-5813-439f-b205-a4a4c9a6d50c-resim.png

    Pro League Sandıkları
    Sandıklar cuma günü gelecektir. Yalnızca yapılacak olan Battlerite Pro League maçlarının sonuçlarının tahmin edilmesiyle veya Rising Stars turnuvalarından birine katılarak, Twitch Commerce aracılığıyla elde edilebilecektir. Bu kutularda BPL temalı ürünler olup en az bir tane daha önce elde edilmemiş bir destansı ya da efsanevi aksesuarın kazanılması garantisi bulunmaktadır. Bu Pro League eşyaları yalnızca bahsi geçen kutular üzerinden elde edilebilecektir ve jetonlarla alınamayacaktır.
    Bu kutulardan elde edebilmek için öncelikle Battlerite ile TWitch hesaplarınızı bağlamanız gerekmektedir( Battlerite'da bulunan seçenekler sekmesinin altından bunu yapabilirsiniz) . Aynı zamanda Battlerite Twitch Commerce sayfası üzerinden 27 Nisan Cuma günü 4.99 $ üzerine eklenecek KDV ile bu kutular satın alınabilecektir.
    Aynı zamanda bu kutuları, Battlerite oynayan yayıncıların kanalları üzerinden de satın alabilirsiniz, böyle bir durumda gelirin %5'i yayıncıya verilecektir.

    Pro League eşyaları şunları içermektedir;

    • Jade
    • Oldur
    • Rook
    • Shifu
    • Sirius karakterleri için tasarlanmış;
    • Efsanevi Kıyafetler,
    • Destansı Silahlar,
    • Nadir Pozlar

    Risin Star turnuvalarına katılamayan kullanıcılar, korkmayın. Yerel turnuva organizatörleri ile anlaşılarak oyunculara Pro League sandık ödüllü turnuvalara katılma hakkı verilecektir.


    0_1524581760614_c3984a04-3fbb-45e9-a95c-18c28649d2af-resim.png

    Şampiyonlara Gelecek Güncellemeler

    BPL başlangıcına hazır olmak için bu güncellemelerle birlikte birkaç şampiyonda düzenlemelere gidilirken bazı şampiyonların işlevsellikleri üzerinde de değişiklikler yapılacak. BPL'de oldukça ön plana çıkan bazı şampiyonların gücünde birtakım azaltmalar yapılırken, uzun süredir göremediğimiz bazılarına ise önem verilmeye çalışıldı. En çok ve en az seçilen şampiyonlarda dengelemelere gitmeye devam ettik. Yine de BPL giderek yaklaştığı için büyük mekanik değişikliklerden uzak durmaya çalıştık.

    Alysia

    0_1524695887174_fe9407ad-77b9-4625-8c1d-360621310d3f-resim.png

    Alysia, kombosunu tam olarak yapması biraz karmaşık olduğu için oynanan şampionlar arasında yer edinmekte biraz zorlandı. Bu değişikliklerle birlikte, onu savaşların içerisinde daha çok görmeyi, kitle kontrol potansiyelini arttırmayı ve yakın mesafe dövüşlerinde de kombosunu daha sağlıklı yapmasını hedefliyoruz.

    • Glacial Prism (Q): Bekleme süresi 9 saniyeden 8 saniyeye düştü.
    • Ice Block ( EX Q): Bekleme süresi 9 saniyeden 8 saniyeye düştü ve alınan kalkan 40'tan 50'ye yükseldi.
    • Flash Freeze (E) & Snow Cone ( EX E): Bekleme süresi 9 saniyeden 8 saniyeye düştü.
    • Ice Crown( R): Artık etki ettiği ve yok edildiği zaman 1.75 saniye chill etkisi oluşturuyor.
    • Chill ( Güçsüzleştirme): Azami tuzak faktörü %25'ten %30'a çıkarıldı.

    Battleritelar { Savaş Ayinleri: Seçilen Kartlar}

    • Figure Skating: Hız( haste) artık Ice Block başlangıcı yerine bitiminde etki ediyor.

    Bakko

    0_1524695897960_0f85ca6a-a546-410c-b477-8edde0429f98-resim.png

    Axe and Shield büyüsü, Bakko Bulwark'a sahip olmadığı zaman takipte kalabilmesi için durumu zorlaştırıyor. Bunu değiştirmek şimdilik Bulwark için biraz imkan sağlayabilir ama yine de ileride yakından bir göz atılacaktır.

    Battleritelar

    • Axe and Shield: Bekleme süresi 1 saniyeden 0.5 saniyeye düşürüldü.

    Blossom

    0_1524695906584_2b817fdd-2c46-4151-989e-c8fc69aa91e4-resim.png

    Blossom'ın önemli problemlerinden biri Yaşam Ağacı'nın kolayca alt edilmesiydi. Bu can arttırmasıyla etkili sağ tık saldırılarına karşı koyabilecek ancak yinede sol tık saldırılarının iki tanesine dayanamayacaktır.

    • Tree of Life (Q): Canı 24'ten 30'a yükseltildi.
    • Boom Bloom(E): Bekleme süresi 8 saniyeden 7 saniyeye düşürüldü.

    Battleritelar

    • Fluttering Grace: Güçlendirme başına gelen hız etkisi %10'dan %12'ye yükseltildi.
    • Kindhearted: Kelebek bonus can yenilemesi( heal) 2'den 4'e çıkarıldı.
    • Nature's Presence: Fazladan hasar ve can yenilemesi %15'ten %20'ye yükseltildi.
    • Refreshing Seed: Hız yüzdesi %35'ten %40'a yükseltildi.
    • Pollen : Fazladan sabitleme( stun) etkisi 0.4 saniyeden 0.6 saniyeye yükseltildi.
    • Puff: Geriye itme alanı 2'den 2.5'a yükseltildi ve süresi 0.35 saniyeden 0.40 saniyeye çıkartıldı.

    Destiny

    0_1524695914020_b343952d-1471-4235-b64c-41219ef749ef-resim.png

    Destiny son zamanlarda biraz gözden düştü, yapılan değişiklikle yakın vakitte tekrar seçimler arasında yerini alabilir. İlk adım olarak karşı bekleme süresi diğerleriyle aynı hizada olabilmesi için düzenlendi.

    • Sky Strike( Q): Bekleme süresi 9 saniyeden 8 saniyeye düşürüldü.

    Ezmo

    0_1524695919646_6a9eadc0-de90-495e-b6bd-af60753fae39-resim.png

    Ezmo, ultimate saldırısıyla merkez kürede güçlü kontrol sağlayabildiği için rekabetçi oyunlarda en önemli uzak mesafe şampiyonlarından biri olarak kaldı. Yine gözlemimiz altında tutacağız ancak şimdilik rakip şampiyonlara karşı yan saldırılarında azaltmaya gittik. Yine oldukça kuvvetli şampiyonlardan birisi olacaktır Ezmo. Arcane Fire saldırısının ani hasarını hala elinde tutuyor ancak yeniden yükleme süresini( reload) arttırarak verdiği bütün hasarı düşürdük.

    • Arcane Fire( Sol tık): Yeniden yüklenme süresi 0.9 saniyeden 1 saniyeye yükseltildi.
    • Grimoire of Death( F): Hasarı 55'ten 50'ye düşürüldü.

    Battleriteları

    • Whizz: Azalan hız etkisi %60'dan %50'ye düşürüldü.
    • Undermine: Güçsüzleştirme etkisi %50'den %40'a düşürüldü.

    Freya

    0_1524695927120_ae6f5c4a-4112-4571-be55-c991e9b999ca-resim.png

    Yakın dövüşçülerin önplana çıktığı rekabetçi metada, Freya yakın döcüşçüler içerisinde kraliçe gibi bir role büründü. Onun yakın dövüş hasarını biraz kısıp, alternatif uzun mesafe hasarında yükseltme yapıyoruz ki böylece uzak mesafe şampiyonlarına kaçma şansı oluştururken, onları takip etme potansiyeli de düşmesin. Aynı zamanda elde ettiği kalkanı da biraz düşürüyoruz.

    • Bash ( Sol Tık) : Hasar 10/10/16'dan 10/10/14'e düştü.
    • Storm Mace( Sağ Tık) : Hasar 10'dan 12'ye çıkartıldı.
    • Spring ( Boşluk) ve Shock Vault ( Ex Boşluk) : Hızı %100'den %90'a düşürüldü.

    Battleritelar

    • Tempest: Hız süresi 2 saniyeden 1.75 saniyeye düşürüldü.
    • Thunderbolt: Fazladan hasar 8'den 12'ye çıkartıldı.
    • Electric Conduction: Kalkan canı 14'ten 12'ye düşürüldü.
    • Thundering Spring: Ekstranın süresi 1 saniyeden 0.75 saniyeye düşürüldü.
    • Lightning Rod: Kalkanın canı 10'dan 8'e düşürüldü.
    • Rolling Thunder: Azami mesafe 2'ten 1.75'e düşürüldü.
    • Hammer Time: Bekleme süresi 4 saniyeden 5 saniyeye yükseltildi.

    Jade

    0_1524780743728_b1094232-6ec9-4603-9489-1581a9fbfe16-resim.png

    Bu değişikliklerle birlikte Jade'in rolünü biraz daha netleştirmeye yönelik adımlar atıyoruz. Bu değişikliklerle birlikte rakibine Revolver atışları ile hasar vermek için daha az güvenli bir mesafede olması gerekecek ve kaçmaya çalışırken daha az cezalandırıcı daha az güvenli bir hal alacağı için güçsüzlükleri daha net bir şekilde ortada olacak.

    • Revolver Shot( Sol Tık) : Mesafesi 7.6'dan 7.4'e düşürüldü.
    • Blast Vault ( Boşluk) : Hasarı 12'den 8'e düşürüldü.
    • Smoke Veil ( Ex Q) : Alınan hızın süresi 0.9'dan 0.8'e düşürüldü ve azalan hız etkisi %100'den %90'a düşürüldü.

    Battleritelar

    • Gunslider: Vuruş başına gelen bekleme süresinde azalma 0.3'ten 0.25'e düşrüldü.
    • Deadly Focus: Fazladan hasar 6'dan 5'e düşürüldü.
    • Delight: İlk can yenilenmesi 6'dan 5'e düşürüldü ve müdahale halindeki can yenilenmesi 10'dan 8'e düşürüldü.

    Jamila

    0_1524781404130_ab91b822-c840-45b7-b9c2-dce2301258c7-resim.png

    Jamila, enerji seçeneğine olan güvenin yükselmesiyle yaşam kalitesinde daha fazla değişkilkler alıyor.

    • Blood Kunai ( Ex Sağ Tık) : Bekleme süresinde 7 saniyeden 6 saniyeye azalma ve projectile hızında 22'den 28'e yükselme.
    • Phantom Strike( Ex Boşluk) : Post Cast ve Küresel Bekleme Süresinden artık etkilenmiyor.
    • Hook Shot( E) : Küresel Bekleme Süresinden artık etkilenmiyor.
    • Stalking Phaton( F) : Uygulama süresi 0.7 saniyeden 0.5 saniyeye azaltıldı.

    Poloma

    0_1524789281860_a1dee237-bf96-43e9-94dc-49f8510fb532-resim.png

    Poloma öncelikle kendi can yenilemesi üzerine birtakım değişiklikler alıyor, aynı zamanda orta düzey riteların( ayinlerin) gücünün de arttırılmasıyla birlikte seçilmek üzere daha etkili bir seçenek haline geliyor. Pixie artık Polomanın yetenek rotasyonunun bir parçası olarak daha fazla kullanılma potansiyeline sahip.

    • Soul Drain( Ex Q) : Hasar 15'ten 10'a düşürüldü ve can yenileme 15'ten 20'ye çıkartıldı.
    • Pixie( R) : Bekleme süresi 20 saniyeden 15 saniyeye düştü.

    Battleritelar

    • Shimmering Bond: Paylaşılan can yenilemesi etkisi %70'ten %80'e yükseltildi.
    • Dire wolf: Kök süresi 1 saniyeden 1.2 saniyeye yükseltildi.

    Raigon

    0_1524789618846_ffc0d99f-2b22-4ae8-84ff-6d2d37331b12-resim.png

    Raigon için, Parry özelliğini karşılığında verilebilecek tepkilerle( counters) aynı hizaya getirdik. Aynı zamanda gerçek hasar vurabilmek için daha fazla yöntem kazandı.

    • Parry( Q) : Bekleme süresi 9 saniyeden 8 saniyeye düşürüldü, karşı saldırı hasarı 12'den14'e yükseltildi ve aynı zamanda atıldıktan sonra geri dönen saldırıların( örn. bumerang) parry ile karşılanmasına rağmen geri saldırı için kullanılamaması hatası düzeltildi.

    • Dragon Palm( R) : Hsar 8'den 10'a yüksetildi, duvara çarpma hasarı 10'dan 12'ye yükseltildi.

    Battleritelar

    • Aerial Strike: Bir takım arkadaşının Seismic Shock büyüsünü aynı zamanda karşılaması halinde Raigon'un yanlış hedefe atlaması hatası düzeltildi.

    Rook

    0_1524789877718_65e786b6-2399-494b-8de4-5e6ef28c2d47-resim.png

    Rook, kötü şöhretli duvar kombosu sayesinde biraz değere sahip ve bu birtakım diğer uygulanmadığı halde hasar veren yetenekleriyle birlikte düzeltildi. Chrushing Blow yeteneğinin düşürülen bekleme süresi aynı zamanda onu biraz daha cezalandırılamaz hale getiriyor.

    • Crushing Blow( Sağ Tık) : Bekleme süresinde 8 saniyeden 7 saniyeye azalma ve verilen hasarda 16 saniyeden 20 saniyeye yükselme.
    • Meatbolt( Ex Sağ Tık) : Bekleme süresinde 8 saniyeden 7 saniyeye azalma.
    • Rush( Boşluk) : Hasarı 12-24'ten 16-28'e yükseltildi.
    • Smack( R): Hasarı 12'den 6'ya düşürüldü.

    Battleritelar

    • Pummel Rush: Raging Bull ayininin( kart= rite) Pummel Rush ile uyuşmaması hatası düzeltildi.

    Ruh Kaan

    0_1524790158708_a5fcf4a3-1a37-457e-a51d-b311533e5072-resim.png

    Claw of Undying yeteneğinin, bir takım arkadaşınızın canını yenilemek için kendinizden vaz geçmenizi gerektiren hali ortadan kaldırıldığı için Ruh Kaan artık uzak mesafede biraz daha baskıyı arttırabilecek bir özelliğe kavuşuyor.

    • Claw of Wicked( E) : Hasarı ve can yenilemesi 10'dan 12'ye yükseltildi.
    • Claw of the Undying( Ex E) : Takım arkadaşını çekerken aynı zamanda kendine 8 can yeniliyor.

    Battleritelar

    • Hunger: Geriye itme mesagesi( hedefin çekildiği mesafe) 2'den 2.5'a yükseltildi.

    Shifu

    0_1524790370292_12bf3d05-c9f3-46a4-9d62-0c921cd7b280-resim.png

    Battleritelar

    • Thrust: Yük başına gelen fazladan hasar kaldırıldı, temel hasar katkısı 2'den 3'e yükseltildi.
    • Swift Feet: Fazladan kalma süresi( duration) 1 saniyeden 0.7 saniyeye düşürüldü ve fazladan gelen hız etkisi %15'ten %10'a düşürüldü.

    Thorn

    0_1524790466216_cb7dab58-31db-4a75-8774-0b688c4eb2f6-resim.png

    Thorn, hala koordine turnuvalarda tercih edilse de normal oyunlarda pek tercih edilmemeye başlandı. Mesafeli dürtme değerlerinde birtakım düzenlemeler yapıldı ve aynı zamanda düşük değerdeki ritelarında da düzenlemeye gidildi.

    • Thorn Barrage( Ex Sağ Tık) : Hasarı 10'dan 12'ye yükseltildi.
    • Thorns( Güçlendirmesi) : Hasarı 4'ten 6'ya yükseltildi ve can yenilemesi 8'den 10'a yükseltildi.

    Battleritelar

    • Grounding Grasp: Kök süresi 1 saniyeden 1.5 saniyeye yükseltildi.
    • Sinister Sap: Hasarı 8 saniyeden 12 saniyeye yükseltildi.

    Ulric

    0_1524790790038_a4c9548f-385f-4f31-a890-2236d34ec620-resim.png

    Ulric, gerçekten de sarsılmaz, rekabetçi duruşu kendi etrafında düzenliyor. Biz onun genel onanış biçimini hala korumak istiyoruz, ancak bunun yanında birkaç adımla onu daha kırılgan hale getirdik. Artık eskisi gibi dayak atamayacak ve onu cezalandırmak için artık birkaç fazladan seçenek daha var. Hala takım arkadaşları için güçlü can yenileme kapasitesini koruyor, ama bunun yerine kendi icabına bakmakta biraz daha güçlük çekecek ya da daha öncesine oranla kendi canını yenilemeye daha öncelik vermesi gerekecek. Onun en çok tercih edilen oldukça kuvvetli ayinleri de farklı yollarla bir iki tık aşağı çekildi.

    • Azami canı 240'tan 230'a düşürüldü.
    • HAmmer of Justice( Sol Tık) : Görsel efekti daha görülebilir hale getirildi.
    • Intervene( Boşluk) : Can yenilemesi 12'den 9' a düşürüldü, Dash yeteneği bittikten sonra Intervene yeteneğini kullanmak için beklenilmesi gereken süre 0.1 saniyeden 0.15 saniyeye yükseltildi
    • Crusade( Ex Boşluk) : Can yenilemesi 12'den 9'a düşürüldü, sonrasında bekleme süresi 0'dan 0.1 saniyeye çıkartıldı.
    • Favor( Güçlendirmesi) : Fazladan can yenilemesi etkisi %20'den %15'e düşürüldü, görsel efekti azaltıldı.

    Battleritelar

    • Cleave: Artık alansal hasar vermiyor.
    • Devotion: Artık takım arkadaşlarının canını yenilerken 3 fazladan yeniliyor.
    • Divine Protection : Tekrar Yapılandırma | Favor yeteneğini bir takım arkadaşında kullanmak ona 1.5 saniyeliğine 12 hasar emen bir kalkan verir.
    • Penitence: Gelen can yenilemesinin azalışı %33'ten %25'e düşürüldü.
    • Vindicator: Intervene yeteneğinin bekleme süresini sıfırlamak yerine artık 4 saniye düşürüyor.

    Zander

    0_1524791838640_1313f3ba-2747-4477-a175-711440ede8f3-resim.png

    Zander, Ulric'in hemen arkasında dikkatlerin başkasının üzerine çekilmesini hiç istemeyen bir şekilde duruyordu. Birkaç farklı şekilde düzenlemeler yapıldı, hala yararlı olabilecek ancak can yenileme özelliklerinin birçoğunun etkisi düşürüldü. Portal yeteneği artık daha öngörülebilir, birinin portala girişi ile çıkışı eşitlendi ve artık portaldan çıkan birini herhangi bir harekette bulunamadan cezalandırmak daha kolay. Aynı zamanda Zander artık Portal yeteneğini etkili kullanabilmek için eskisi kadar güvenli bir mesafede kalamayacak.

    • Spotlight( Ex Sağ Tık) : Can yenilemesi 28'den 21'e düşürüldü.
    • Portal( Q) :
      • Asgari süre( bir karakterin yeni konuma karar verip oraya en kısa sürede gitmesi için geçmesi gereken asgari süre) 0.2 saniyeden 0.3 saniyeye yükseltildi. | Böylece bir şampiyonun bir nokta seçerse orada tekrar ortaya çıkması daha fazla süre alacak.
      • Azami sürede( bir karakterin yeni konuma karar verip oraya en kısa sürede gitmesi için geçmesi gereken azami süre) 0.5 saniyeden 0.4 saniyeye düşürüldü. | Böylece bu yeteneği olabildiğince uzağa kaçmak için kullandıkları zaman şampiyonun ortaya çıkma süresi daha da kısalacaktır.
      • Kullanım sonrası bekleme süresi 0 saniyeden 0.1 saniyeye yükseltildi. Bu bir şampiyonun ışınlandıktan sonra ne kadar hızlı hareket edebileceğini etkiledi.
      • Azami uygulama mesafesi 10'dan 8'e düşürüldü.
    • Sheep Trick( E) : Bekleme süresi 9 saniyeden 10 saniyeye yükseltildi ve çarpma etkisinin gecikmesi 0.8 saniyeden 0.9 saniyeye yükseltildi.

    Batleriteler

    • Heart Restoration: Can yenileme 6'dan 4'e düşürüldü.
    • Stacked Deck: Artık Zander için Illusion hariç fazladan bir kart vermiyor.
    • Showdown: Kalkan değeri 14'ten 12'ye düşürüldü.

    Kaynak: İngilizce metin için buraya tıklayabilirsiniz.


  • Geek

    2 günde ancak bitti, yama gibi yama be. Bir de 1.5.2 yani, 1.6 olsa hele ki 2 falan olsa demek tüm oyunu değiştireceklermiş.


 

timuu felan

Bu diyarların daha derli toplu olması adına şurada şöyle şeyler var, biraz baksana bunlara: Kullanma Kılavuzu ve format

Benzer Başlıklar

timuu felan

Delirenzi

Timuu ile bağlantınız koptu, yeniden bağlanmak için lütfen bekleyiniz.