8/8 PBE Güncellemeleri



  • Yeni Şampiyon

    Ornn

    0_1502255982522_f115c8ac-b019-49dd-bc45-1ea7283902cb-image.png

    **Temel özellikleri:

    Hareket Hızı: 335
    Saldırı Menzili: 175
    Sağlık: 565.64
    Sağlık Artışı: 85
    Sağlık Yenileme: 1.436
    Sağlık Yenileme Artışı: 0.12
    Movement Speed: 335
    Attack Range: 175
    Sağlık: 565.64
    Sağlık Artışı: 85
    Sağlık Yenileme: 1.436
    Sağlık Yenileme Artışı: 0.12
    Mana: -----
    Mana Artışı: 45
    Mana Yenileme: -----
    Mana Regen Artışı: -----
    SG: 59.72
    SG Artışı: 3.5
    Saldırı Hızı:
    Saldırı Hızı Artışı: 1.3
    Zırh: 24.04
    Zırh Artışı: 3
    MR: 32.1
    MR Artışı: 1.25

    Pasif: Yaşayan Ocak ve Usta Zanaatkâr**

    Yaşayan Ocak: Ornn çatışma dışında olduğu her an altın harcayarak kendisi için eşya dövebilir. Önerilen eşyalar, kolaylık olması için ekrandaki özel bir menü üzerinde gösterilir. Ornn ayrıca dükkânı açarak istediği her eşyayı dövebilir.

    Usta Zanaatkâr: Ornn ve takım arkadaşlarının dükkândaki belli eşyalar için özel geliştirmelere erişimi bulunur. Her oyuncu bu geliştirmelerin yalnızca bir tanesine sahip olabilir.
    https://2.bp.blogspot.com/-k6lz8dQFF-I/WYkrwct-GUI/AAAAAAABEic/6Eb7EBAcUZ8m-RdVEUL3NHYsxi2pZv8KACLcBGAs/s640/DGpyhSZVYAAPg5m.jpg

    Ebedi Kılıç -> Molten Edge
    Bedeli: +1000g
    +30 SG

    Üçlü Kuvvet -> Trinity Fusion
    Bedeli: +1000g
    +100 Sağlık
    +100 Mana
    +10 SG
    +10% Saldırı Hızı
    +3% Hareket Hızı

    Hiçlik Maskesi -> Infernal Mask
    Bedeli: +1000g
    +200 Sağlık
    +35 MR

    Rabadon'un Şapkası-> Rabadon's Deathcrown
    Bedeli: +1000g
    +55 YG

    Kara Balta -> The Obsidian Cleaver
    Bedeli: +1000g
    +150 HP
    +20 SG

    Günatreşi Pelerini -> Forgefire Cape
    Bedeli: +1000g
    +200 HP
    +30 Zırh

    Kefâret -> Salvation
    Bedeli: +500g
    +100 Sağlık
    +100% Taban Sağlık Yenileme
    +50% Taban Mana Yenileme

    Demir Solari -> Circlet of the Iron Solari
    Bedeli: +500g
    +20 Zırh
    +15 MR

    Q: Volkanik Patlama

    Mana : 55/60/65/70/75
    Cooldown: 9/8.5/8/7.5/7

    Ornn yere vurarak rakiplere (20/50/80/110/140 (+100% toplam SG) fiziksel hasar veren ve onları yavaşlatan bir yarık gönderir. Kısa bir beklemenin ardından hedef bölgede bir magma sütunu oluşur ve bu sütun 4 saniyeliğine küçük bir duvar görevi görür.

    W: Harlı Ateş

    Mana : 45/50/55/60/65
    Cooldown: 12/11/10/9/8

    Ornn durdurulamaz hale gelir, (12% maks sağlık) kalkan kazanır ve alev kusar. Bu alevler rakibin mevcut can değerinin rakiplerin azami canlarının 15/17.5/20/22.5/25% (minimum 80/130/180/230/280) eşdeğer büyü hasarı verir. Son alevler tarafından isabet alan rakipler Kavruk hale gelir. Ornn'un normal saldırıları Kavruk rakipleri geriye savurur.

    Kavruk**

    Kavruk hale gelen rakipler hareketsiz bırakıldıklarında azami can değerlerinin (7-16% Ornn'un seviyesi) ilave hasar olarak alırlar. Ayrıca hareketsiz bırakma etkileri Kavruk rakipler üzerinde kullanıldıklarında daha uzun sürer.

    E: Kavuran Hücum

    Mana Cost: 60
    Cooldown: 16/15/14/13/12

    Ornn hücum eder ve üzerinden geçtiği rakiplere 20/40/60/80/100 (+ 40% zırh)(+ 40% mr) fiziksel hasar. Eğer Ornn hücumu sırasında yüzey şekilleriyle çarpışırsa rakiplerine hasar veren ve onları havaya savuran bir şok dalgası oluşturur. Ornn, yeteneği bir yapı üzerinde kullanırsa 40/80/120/160/200 (+40% zırh)(+40% mr) fiziksel hasar verir.

    Bu yetenek şampiyonlar tarafından oluşturulan yüzey şekillerini yok eder.

    R: Ocağın Çağrısı

    Mana Cost: 100
    Cooldown: 150/115/80

    Ornn hedef bölgeye devasa bir elemental çağırır. Elemental giderek artan bir hızla Ornn'a doğru ilerler. Elemental tarafından ezilen rakipler 125/175/225 büyü hasarı verir ve 2 saniyeliğine 40/60/80%yavaşlatır. Rakipler Kavruk hale gelir.

    Ornn bu yeteneği yeniden kullanarak ileriye doğru hücum edebilir. Eğer hücumu sırasında elemental ile çarpışırsa onun yönünü değiştirir. Yönü değişen elemental isabet ettiği bütün rakipleri 1.5 saniyeliğine havaya savurur, önceki hasarın aynısını ( 125/175/225 ) verir ve Kavruk etkisi uygular.

    Seslendirme

    Özel Etkileşimler

    Thunder Lord Ornn

    Yeni Kostümler

    0_1502256959297_5a08d970-b3fc-4b01-86c0-a6bcef8721ac-image.png

    SG Ahri, 1820 RP

    SG Ezreal, 1350 RP

    SG Miss Fortune, 1350 PR

    SG Soraka, 1350 RP

    SG Syndra, 1350 RP

    Mimi Totemi ve Yeni Ufuk Totemi

    *Yeni Sihirdar Simgeleri

    0_1502257162230_5e5d669e-1d0a-4f2a-a7d2-7a28aaece464-image.png

    Yeni Oyun modu: İstilâ

    İfadeler

    Riot Games, oyun içi ifade özgürlüğü ile oyuna yeni bir soluk getiriyor.

    http://nexus.leagueoflegends.com/wp-content/uploads/2017/08/LOL_CMS_117_Article_01.mp4

    0_1502257348763_a6182f14-2d7c-4809-9526-bd25ac4a9c9b-image.png

    Bakıldığında belli eventlerde aktif edilen oyun içi özel simgelerin artık daha geniş bir varyasyona dahil olduğunu söylemek mümkün.

    Yeni Vadi Anonsu

    Dengeleme Değişilikleri

    Şampiyonlar

    Hecarim

    (R): Korkutma süresi 1 saniyeden yeteneğin yeteneğin kullanıldığı mesafeye göre 0.75 ~ 1.5 saniye olarak güncellendi.

    Janna

    (Q): Bekleme süresi 14/13/12/11/10'dan 17/16/15/14/13'e yükseltildi.
    (W):

    • Hasarı 60/115/170/225/280'den 60/105/150/195/240'a düşürüldü.
    • Artık bedelsiz (manasız).
    • Artık bir rakibe isabet ettirildiğinde 40/50/60/70/80 mana geri kazandırıyor ve bütün yetenek bekleme sürelerini 2 saniye kısaltıyor.

    (E):

    • Mana bedeli 70/80/90/100/110'dan 90/100/110/120/130'a yükseltildi.
    • Kazandırdığı hasar ise [20-105]'ten [30-166]'a yükseltildi.

    Leona

    Pasif: Etki süresi 3.5 saniyeden 1.5'a düşürüldü.
    (Q): Bekleme süresi 9/8/7/6/5'ten tüm seviyelerde 5'e çekildi.

    Vayne
    (Q): Bonus hasar artık krit vurmuyor. Artık hedef üzerinde W için iki yük bırakıyor. Bu bir bug. Bir sonraki yamada düzeltilecek.
    (W):

    • Gerçek hasar bonusu 6/7.5/9/10.5/12%'den to 6/8/10/12/14%'e yükseltildi.
    • Minimum hasarı ise 40/60/80/100/120 - 50/65/80/95/110 olarak güncellendi.

    (R): Yetenek aktif iken verilen hasar verdikten sonra ölmesi veya asist bırakması, Vayne'in maks canının 20%'sini yenileyecek.



  • ornn'un geliştirdiği itemlar ve özellikleri:

    0_1502265402048_505a5b64-2223-4284-b45e-f495adc3cdfd-image.png

    vayne ve janna değişikliklerine gelirsek; vayne'in q'su nerf gibi dursa da aslında kazandığı diğer özellikler buff. bir aa sonrası q ile w'nun pasifi aktif edilebiliyor mu henüz denemedim. öyle olmasa bile w'su için muazzam bir mekanik olduğpunu söyleyebilirim. böylelikle de vayne krit itemları yerine biraz daha ls itemlarına dönebilir. özellikle votrk.

    janna'da ise e ile oyun kazanmaya dur demişler. q ve e kullanım açısından artık daha da önemli bir hale geldi. aslında janna'nın opliği ardent'ten kaynaklansa da şampiyonun nerflemeyi daha mantıklı buldular. q'dan ziyade e'nin daha dikkatli bir şekilde kullanılması gerektiğini bir kere daha vurgulamam gerekiyor. w'dan her ne kadar mana geri kazanılsa da e'nin cdsinin de yükseltildiğini unutmamak ve olur olmadık zamanlarda skillin spamlenmemesi gerek.

    edit: vayne'in q'sundan gelen yükler bir bug. bir sonraki yamada düzeltilecek.


 

timuu felan

Bu diyarların daha derli toplu olması adına şurada şöyle şeyler var, biraz baksana bunlara: Kullanma Kılavuzu ve format

Benzer Başlıklar

timuu felan

Delirenzi

Timuu ile bağlantınız koptu, yeniden bağlanmak için lütfen bekleyiniz.