Junkrat Rehberi


  • Patates

    0_1497047004959_Junkrat-rehberi-timuu.png

    Junkrat (Defans) Can: 200 / Zırh yok / Kalkan yok

    Junkrat, etrafa çılgınca attığı bombalar ve kurduğu tuzaklar ile düşmanı gafil avlıyor, sırtında gezdirdiği ölüm saçan tekerleği ile ondan kaçmak kolay değil.

    • Total Mayhem (Pasif): Junkrat öldüğünde intikamını alması için ardında patlamaya hazır el bombaları bırakır. Bir rakibe isabet ederse direk patlar.
      bomba başına 50 hasar / 6 bomba / headshot atamaz

    • Frag Launcher (Sol Tık): Sekerek yol alan belli bir süre içerisinde patlayan bombalar fırlatır.
      direkt vuruşta 40 hasar - patlamada 12-80 hasar - toplam 120 hasar / 2 metre etki alanı / 5 cephane / 1.5 sn reload / headshot atamaz

    • Concussion Mine (Shift): Rakipleri uçurumdan aşağı yollamak ve hedeflerinden saptırmak için kurduğunuz mayın ile onları havaya uçurun, aynı zamanda yüksek hedeflere zıplamak için kendinizi de havaya uçurabilirsiniz
      120 hasar / 3 metre etki alanı / patlatılana kadar etkinliği sürer / 8 saniye bekleme süresi / headshot atamaz

    • Steel Trap (E): Kurduğu ayı kapanı ile rakipleri tuzağına düşürür ve sakatlayıp, hareketlerini kısıtlar.
      100 can / 80 hasar / 1 metre etki alanı / 1sn boyunca sersemletir - 3sn hareket kısıtlaması / 10 saniye bekleme süresi / headshot atamaz

    • RIP-Tire (Q): savaş alanına patlamaya hazır ölümcül tekerleğini gönderir, engelleri aşabilen ve duvarlara tırmanabilen tekerleği hedefe ulaştığında patlatabilir ya da süresinin dolmasını bekleyerek patlamasını sağlayabilir, tekerleği yönlendirirken Junkrat savunmasızdır.
      100 can / 60-600 hasar / 10 metre etki alanı / 1 sn hazırlık süresi / 10 saniye etkinlik süresi / headshot atamaz / 1575 puan


    Diğer Overwatch Rehberlerine göz atmak için tıklayın


  • Geek

    @sixbarrels If at first you don't suceed, BLOW IT UP AGAIN!


  • Anime

    Bu karakter için @uyanneo'yu sahneye davet ediyorum


  • Geek

    Junkrat Oynamanın Önemli Noktaları;

    1. Doğru seçim olduğuna emin olun!

    Oynadığınız haritada bolca dar alan varsa veya sabit bir objective'i ele geçirme üzerine oynuyorsanız Junkrat güzel bir seçim olacaktır. Kapanı sayesinde kilit noktalardan gelebilecek olan bir Tracer, Genji tehlikesini önleyebilir, dar alanda sıkışan rakiplerinizi kriket toplarınızla seri bir şekilde düşürebilir, rakibin görüşüne girmeden duvardan sektirerek veya havan topu şeklinde göndererek istediğiniz bölgeyi rakipten arındırabilirsiniz. Bunun için özellikle savunma oyunlarında, dar alanlarda veya rakibin mobilitesi düşük şampiyonlar üzerine kurulu olduğu ( McCree, Bastion gibi) maçlarda Junkrat işinize yarayabilir. Ancak yine de Widowmaker ve Pharah gibi menzili sizin kriket atışlarınızın ötesinde şampiyonların bulunduğu bir kompozisyonda oldukça dikkatli olmanız gerekir.

    1. Görünmeyin, duyulun...

    Mayını sayesinde oldukça hızlı bir şekilde mesafe katedebilse bile atışlarının menzili nedeniyle bir takım diğer şampiyonlar tarafından counter-pick'lenebilen Junkrat, özellikle duvarların üzerinden, yanından, arkasından attığı ya da yüksek bir noktadan aşağıya doğru serbest düşüşe bıraktığı toplarla daha efektif kullanılabilir. Sabit bir noktadan sürekli olarak ateş etmek, topları gönderdiğiniz noktayı temizleyecek gibi gözükse de yeriniz Tracer, Genji, Pharah, Widowmaker, Hanzo gibi şampiyonlar tarafından fark edildiğinde sizin için Prison Break tadında bir kaçış baş gösterebilir. Dolayısıyla Reinhardt'ın kalkanı arkasından pıt pıt bir noktaya doğru toplarınızı yöneltmektense sürekli duvarların arkasında ve hareket halinde kalmanız yaşamanız için önemlidir.

    1. Hareket ediyorum, öyleyse varım!

    Bir önceki maddede belirttiğim gibi Junkrat için hareket halinde olmak oldukça önemlidir, çünkü burst dmg sahibi bir karakter olmanız ve gönderdiğiniz topların yer çekimi dolayısıyla sürekli olarak yere doğru yönelmesi sizi toplarınızı göndermek için fazla açığa çıkmanızı gerektirecek yükseklikte bir sniper rakipten, uçabilen rakiplerden veya hareketini tahmin edebilme ihtimalinizi düşürecek hızda hareket eden rakiplerden korunamayacak bir hedef haline getirir. Bu da sürekli olarak hareket halinde kalarak ve mümkün mertebe bir süre belirli bir konumdan atış yaptıktan sonra konum değiştirerek rakibin zayıf noktasına doğru toplarınızı göndermekle önlenebilecek bir durumdur. Ayrıca mayınınızı kullanmak için de kendinizi hazır tutarsanız iyi olur çünkü fazla yakınlaşan rakiplerinizle aranızda tekrar bir mesafe belirlemek ve ikinci atışı yapana kadar geçen süreyi değerlendirmek adına mayın oldukça işe yaramakta.

    1. Tuzaklarınızı yerleştirirken dikkatli olun.

    Junkrat'in e yeteneği sayesinde rakibi olduğu yere mıhlayan bir ayı kapanı yerleştirirsiniz. Ne varki bu kapan dikkatli bakıldığı vakit görülebilecek bir kapandır yani görünmez değildir. Dolayısıyla bunu kullanırken dikkat etmeniz gerekir, tıpkı şunun gibi;

    😂 Kapanlarınızı kurarken; oyun başlangıcında rakibin çıkış kapısının hemen önüne, arkadan dolanmayı sağlayan merdiven veya geçitlerin köşe başlarına, dar alanlardan görev noktasına çıkacak noktalara göz atmak isteyebilirsiniz. Çünkü köşe başları veya hızlı hareket eden rakiplerin tercih edeceği arka geçitler genellikle hızlıca görev noktasına varmak amacıyla kontrol edilmeyen ve doğrudan kapanın içine atlayacakları noktalardır. Oyun başlarken rakip çıkışın önüne kapan koymak, hemen rakibi 1 kişi geriye düşürmeyi sağlayabilmekle beraber rakibe " Merhaba, ben Junkrat! ✋ " mesajı da vereceği için sizi aranan bir hedef haline getirecektir. Dolayısıyla madde 2'ye bu noktada tekrar dikkat etmeniz gerekir.

    1. Sol tik basılı kalsın...

    Bombalarınız isabet ettiği rakibin ( Reinhardt kalkanı, Diva sağ tık, Zarya kalkanı gibi yetenekler hariç) çok kısa bir süreliğine hareket özgürlüğünü kısıtlayacaktır. Dolayısıyla sürekli olarak toplarınızı rakibin olduğu noktaya gönderdiğinizde ve bir tanesinin isabet etmesi halinde diğerlerinin isabet etmesi ihtimalini de yükseltmiş olacaksınız. Cephanenizde 5 bombanızın bulunması ve 1.5 sn yeniden doldurma süresi zaten size spamlamanız için gereken imkanı sağlayacaktır, çekinmeyin. Mümkün oldukça rakibin kısa mesafede hareket edebileceği alanları göz önünde bulundurarak ve yavaş kalan rakipleri hedef seçerek saldırabilirsiniz.


 

timuu felan

Bu diyarların daha derli toplu olması adına şurada şöyle şeyler var, biraz baksana bunlara: Kullanma Kılavuzu ve format

Benzer Başlıklar

timuu felan

Delirenzi

Timuu ile bağlantınız koptu, yeniden bağlanmak için lütfen bekleyiniz.