interneti hızlandırmak



  • Merhaba kendimde kullandığım gerçekten interneti hızlandıran bi program gördüm buyrunuz

    0_1478794332397_cyberghost.png

    link:www.cyberghostvpn.com



  • @sinanw Hızlı internet içinde söyledi:

    www.cyberghostvpn.com

    interneti hızlandırmak pek olası bir şey değil. Yani sana gelen bağlantının dışına çıkamazsın en fazla mevcut bağlantınını en verimli şekilde kullanabilirsin. Vpn kullanılmasını ben önermiyorum



  • @ornithes mesela benim paketim 24 mbps, fakat hattim en fazla 2-evet cidden 2- mbps desteklediği için hiç birşey yapamıyorum ve hattı çekeceğiz diye oyalıyorlar, bu yüzden de paketi de azaltmak istemiyorum. bugda kaldım?



  • @rhualeth çok fazla faktör var ya. Büyük bi olasılıkla çekilmeyecek bi süre daha



  • @ornithes 2018 gibi bi tarih verdi bu BTK abiler, fakat o tarih için de sadece bakacağız dediler, sinir bozucu bi durum ya

    hani kanada da 50 kanada doları (euro yazmışım ksdjf) ile 300 mbps down 300 mbps upload alıyorsun ve o kaliteli kabloyu senden ücret almadan modemine kadar çekiyorlar santralden. biz burada akkydi oydu buydu 130 140 lira ödeyerek 2mbps down 0,2 mbps upload aliyoruz. bi kişide çıkıp ne oluyor kardeşim diyemedi



  • @rhualeth dilekçe yazmayı dene. Baskı oluşturmak arada etkili oluyor



  • @ornithes türk telekom il müdürlüğünün müdürüne gittim abi ne diyosun ya sdlkfmwled


  • Geek

    @rhualeth benim paketim 8 mbit, 1 yıl sözleşmem kaldı. Ama hattım 24 mbit destekliyor. VDSL de geçemiyorum 2 yıl sözleşme diyor son sınıftayım. Eski evde ( 1 sene birkaç ay önce) 50 mbit kullanıyordum bir de... Adi heriflerden biri de sözleşmeyi imzalarken söylemedi ki senin hat VDSL olur sen n'apıyon diye... Sordum " ADSL beyfendi"... lanet olsun bu hayat lanet olsun bu internet.



  • @uyanneo hepsi şerefsiz abi, bir tanesi on tanesi değil



  • Geçen bizim ev için internet aboneliğine başvuracaktık, adamlar geldi DSL testi yaptı evde. 0 sinyal. Görevli abi "başka giriş var mı dedi?", benim odadakini gösterdim. O da 0 sinyal. "Kablolarda sıkıntı olabilir onları baktırın sonra tekrar geliriz hallederiz.". Peki dedim. Bizim binada ortak kullanılan 2 tabe merkezi internet var. Adamlar hattı ayarlarken bize bağlı olan merkezi internetin hat gitti tabi. Abiye dedik böyle böyle diye. "Dur bekle onu ayarlayacağım" dedi.

    Adam ayarlarken neyi keşfetti biliyonuz mu? Binaya 4 kablo çekmiş Türk Telekom, müteahhit iki kabloyu merkezi internette kullanmış. 20 daireye 2 kablo düşüyor. Tabi kablo bu kadar yükü kaldırmayacağı için, bazı dairelere hat verilmemiş!

    tl,dr: müteahhit çok zekiymiş, türk telekom da parayı kurtarmak için az kablo çekmiş. Bizim evde hat yok bu yüzden.



  • @Archerist interneti hızlandırmak içinde söyledi:

    Geçen bizim ev için internet aboneliğine başvuracaktık, adamlar geldi DSL testi yaptı evde. 0 sinyal. Görevli abi "başka giriş var mı dedi?", benim odadakini gösterdim. O da 0 sinyal. "Kablolarda sıkıntı olabilir onları baktırın sonra tekrar geliriz hallederiz.". Peki dedim. Bizim binada ortak kullanılan 2 tabe merkezi internet var. Adamlar hattı ayarlarken bize bağlı olan merkezi internetin hat gitti tabi. Abiye dedik böyle böyle diye. "Dur bekle onu ayarlayacağım" dedi.

    Adam ayarlarken neyi keşfetti biliyonuz mu? Binaya 4 kablo çekmiş Türk Telekom, müteahhit iki kabloyu merkezi internette kullanmış. 20 daireye 2 kablo düşüyor. Tabi kablo bu kadar yükü kaldırmayacağı için, bazı dairelere hat verilmemiş!

    tl,dr: müteahhit çok zekiymiş, türk telekom da parayı kurtarmak için az kablo çekmiş. Bizim evde hat yok bu yüzden.

    herşeyi açıklıyor ya


 

timuu felan

Bu diyarların daha derli toplu olması adına şurada şöyle şeyler var, biraz baksana bunlara: Kullanma Kılavuzu ve format

Benzer Başlıklar

timuu felan

Delirenzi

Timuu ile bağlantınız koptu, yeniden bağlanmak için lütfen bekleyiniz.