Elo hell nedir ? Nasıl kurtulunur ? Elo hellde olduğunuzu nasıl anlarsınız ?



  • Elo hell nedir ? : Arkadaşlar elo hell elonuzun bulunduğu konumdan daha aşşağıya düşmesidir mesela ranked girdiğinizde 13 puan gelirken 22 puan gidiyorsa elo helldesiniz demektir.
    Nasıl kurtulunur? : Elo hellden kurtulmanın yolu dereceli maçlarda oyun kazanmaktır eğer lig düşme korkusundaysanız yada bulunduğunuz ligde mesela platin 2 siniz ama elo helle girdiniz kaybederek elo hellden çıkmak için sizin liginizde daha düşük bir dereceli takıma girip kolay maçları kazanarak elonuzu arttırabilirsiniz ve bu durum win/lose oranınızı arttırıcaktır.!
    10156291_f260.jpg (Win-lose oranı)
    Elo hellde olduğunuzu nasıl anlarsınız ? Arkadaşlar mesela yine altın 1 siniz dereceli maçlarda oyunlarınıza gümüşler geliyor ve kaybettiğiniz anda yüksek puanlar düşüyor sizden işte o zaman elo helle düşmüşsünüzdür. Yada bir ligde örneğin Gümüş 3 desiniz sizden yüksek puanlar düştü ve sıfır puana geldiniz 1 maç kaybetseniz bile sizi ligden aşağıya atar çünkü elo helldesiniz demektir.
    Elo hellin ilk 10 maça zararı varmıdır ? Evet vardır hatta yıl sonu elonuza göre sizi liglere atar. 10156318_f520.jpg

    Kendi elo hell durumum bu galibiyet sayısı ve mağlubuiyet sayısını yazarsanız ve galibiyet oranında sizinde elo hellerinizi söylebilirim. 🙂 Adsız.png

    Oy vermeyi unutmayınız 🙂 Nick:Enfaltat isim yine Enfal tat 😄
    link: https://www.facebook.com/enfal.tatt



  • Beğendim 🙂



  • @Alydmr teşekkürler 🙂


  • Anime

    Rehber yarışması içinse bu konu lütfen sonuna nickini, adını, soyadını ekle. Bunu yaptıktan soran kaydını yaparım. (Bütün rehberlerinizin sonunda bu bilgiler olması gerekiyor.)



  • Beğendim , umarım başarılı olur 🙂

    Bu arada ben elo helldeymişim o.O diyorum neden devamlı bozgun geliyor 😄

    %43.8 benimki. %50 üstüne getirmek için kaç oyun almam gerekir ?



  • @CmmS düzenledim


  • Anime

    Kaydını gerçekleştirdim. Başarılar.


  • Yasaklı

    Elohell'deyim yardım edin! 😞



  • @xO_Ox yukarıdaki bilgileri ver yardım edeyim 🙂


  • Yasaklı

    %49 win ration 😞



  • @xO_Ox kaç win kaç los büyük ihtimalle winle lose oranı yakındır


  • Yasaklı

    76-78 galibiyet oranı : %49.4 ya da şöyle göstereyim:
    image
    okuyamassan ctrl+sayfayı yukarı kaydır.



  • @xO_Ox işte üst üste 2 win alman lazım sabitlenir



  • Yav eskiden devamlı oynamazdım ne yaptığımı bilmeden zevkine girerdim bu yüzden win lose oranım baya düşük yüzde 44 gibi bir şey şuan lole giremiyorum patch attığından dolayı win lose ye bakamıyorum. Ligim bronz2 /silver 3 den düştüm/ şuanki oynayışıma gerçekten güveniyorum çünkü kuzenimin çarına 5 6 kere plat-dia eloda oynadım gayet takıma ayak uydurabildim oyun bilgiminde silver-golda çıkıcam kadar oldugundan eminim ama ello hell deyim galiba bu yüznden saçma sapan adamlar geliyor benim mainim sup ilk kanı ben aldım yanlışlıkla adam rage quit attı ben nasıl çıkayım bu bronzdan bi maçtada 4 afk denk gelmişti falan çarpım yok ejder girmeyin diyorum adamlar giriyor çaldırıncada jungle report diyolar bunu çok yapıyolar ama hiç bi zaman banlanmadım yani ne yapmalıyım elo hell den çıkmak için çok uzun yazdım ama artık bıktım sezonu gümüş çerçeve ile bitirmek istiyorum yardımcı olun
    Nickim: RabiaToRlaz (kız değilim arkadaşım şaka amaçlı ismimi değişti ) son karşılaşmalara bakmayın bana ait değil.



  • Eski konuyu hortlatmışsın ama olsun 😄 Bronzdan çıkmak istiyorsan ya topta bruiser ya botta mobil adc oynayacaksın ya da en mantıklı çözüm pre girmek. Onun dışında birkaç gün oyun oynarken objektif düşün. Nerede neyi yanlış yaptım diye. O zaman hem tilt olman daha zor çünkü kendine odaklanıyorsun hem de kendini daha hızlı geliştirirsin.



  • 2 yıl önceki iletim ama hala en mantıklı elohell açıklaması olduğunu düşünüyorum 😄



  • Bu arada yeni nickim Sivas Nasusu Troll bi nick elo hellime profilden bakabilirsiniz



  • vaybe koskaca 2 yıl ne ara geçti 🙂


  • Anime

    Aslında daha tam 2 yıl olmadı. Haziran'da 2 yıl olacak galiba. ( @ornithes ???)



  • @CmmS 19 May 2015 10:46



  • 370 galibiyet i var onunda galibiyet ne lutfen ?


 

timuu felan

Bu diyarların daha derli toplu olması adına şurada şöyle şeyler var, biraz baksana bunlara: Kullanma Kılavuzu ve format

Benzer Başlıklar

timuu felan

Delirenzi

Timuu ile bağlantınız koptu, yeniden bağlanmak için lütfen bekleyiniz.